
Cum să redactezi un anunț atrăgător
Pentru că totul se întâmplă în mediul online atunci când avem ceva de zis este nevoie să știm cum să aranjăm textul ca să înțeleagă toți ceea ce vrem să transmitem.
Este foarte important să știm pentru ce facem anuntul, ne dorim să vindem ceva, să angajam pe cineva sau doar vrem să ne promovăm un serviciu, anunțul pe care îl transmitem publicului țintă este cât mai bine structurat fară cuvinte ambigue care pot lăsa loc de interpretat.
Pe BROClub.ro anuntul are deja scheletul, rămânând doar să fie completat pentru a forma un întreg. Pentru oamenii ce fac parte din comunitatea BROClub un anunț poate reprezenta promovare, afiliere, vânzare, etc.
Anunțul pe site se va face cu următoarele componente
- Antet: acesta reprezintă detaliile pe care le oferă un antreprenor legate de afacerea pe care o deține sau pe care vrea sa o dezvolte în viitor, cum ar fi numele firmei pe care o are sau pe care și-o dorește, logo-ul și detalierea activității pe care o desfășoară;
- Contact: aceste date sunt necesare pentru a putea să fi contactat de alte pesoane care își doresc să colaboreze cu tine sau au nevoie de serviciile tale, aici poți lăsa (număr de telefon, adresă de mail și site-ul în cazul in care dețineți unul.
- Locația: locația este un ajutor pentru cei care au nevoie și de o întâlnire fizică sau pentru putea vedea modul de desfășurare al activității unui antreprenor (vizitarea firmei, liniei de producție, testare de produs)
- Descrierea anunțului: în această secține se detaliază aspecte ce ajută vânzarea sau promovarea perodusului/serciciului
- Caracteristici: un anunț care transmite este un anunț în care caracteristicile sunt bine definite, o caracteristică este un avantaj pe care antreprenorul îl consideră important pentru produsul sau serviciul lui.
- Categorii: un anunț bine categorizat este important deoarece poate ajunge mai ușor către publicul țintă.
- Prețul: un important punct este prețul care determină cât de valoros este serviciul sau produsul pe care îl comercializăm.
- Galeria foto-video: cu ajutorul pozelor și al filmulețelor se captează interesul cumpărătorului
Având aceasta schemă putem oferi cât mai multe detalii despre ceea ce vrem să postăm. Acestea sunt punctele pe care noi vrem sa le atingem în redacterea unui anunț, dar pentru fiecare domeniu în parte anunțul poate include sau exclude anumite aspecte. Nu este necesar sa folosim o astef de schemă.
5 Pași pentru un anunț care să își atingă scopul
- Titlu: un titlu adecvat cât mai concis și sa cuprindă exact ceea ce ne dorim este cârligul pentru cumpărătorul nostru;
- Date de contact: ca să se poată finalizată o tranzacție între „cumpărător” și „vânzător” sunt necesare și anumite date de contact cum ar fi: un numar de telefon mobil de preferat al celui care pune anunțul, adresă de mail și locație;
- Descriere: ca să își atingă scopul, anunțul are nevoie de cât mai multe detalii (ce face produsul sau serviciul, cărui tip de public îi este adresat, ce avantaje are, ce dezavantaje si toate detalii care sunt relevante pentru o vânzare reușită pentru ambele părți);
- Poze: pentru că se încheie o afacere la distanță, materiale de tip foto-video sunt cele care atrag atenția și stârnesc interesul pentru cumpărare;
- Preț: prețul este cheia orcărei tranzacții. Prețul este modalitatea prin care se finalizează cumpărarea unui produs sau incheierea unui afaceri. Prețul este un avantaj dacă este ales corespunzător produsului/serviciului oferit.
Leave your comment